Πολλά είναι τα ερωτήματα που γεννιούνται στους καταναλωτές για τα οφέλη της υγραεριοκίνησης.
Αρκετές φορές αυτός που θέλει να μετατρέψει το αυτοκίνητο του σε υγραέριο έρχεται αντιμέτωπος με πολλά ερωτήματα όσο αφορά την ασφάλεια αλλά και το πραγματικό κέρδος της μετατροπής αυτής.
Σε πολλές περιπτώσεις μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορεί να αποθαρρύνει τον καταναλωτή στο να μετατρέψει το αυτοκίνητο του αφού σε πολλές περιπτώσεις αναφέρονται προβλήματα σε εγκαταστάσεις.Αυτά τα προβλήματα όμως προέρχονται από ανειδίκευτους εγκαταστάτες οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τον τομέα αυτό.Έχουμε συναντήσει εγκαταστάσεις οι οποίες δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας που διέπουν τις εγκαταστάσεις υγραεριοκίνησης ,δεξαμένες οι οποίες είναι πλημμελώς στερεωμένες έως και καθόλου στο όχημα , καλωδιώσεις χωρίς καμία μόνωση και αυτοκίνητα τα οποία είναι εντελώς αρρύθμιστα με συνέπεια να προκληθούν σοβαρές βλάβες στον κινητήρα.
Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποφευχθούν εάν ο ιδιοκτήτης του οχήματος εμπιστευτεί το αυτοκίνητο του σε κάποιον ειδικό.
Πως μπορεί να κρίνει εάν είναι κάποιος ειδικός ? Θα πρέπει καταρχάς ο εγκαταστάτης να έχει άδεια τεχνίτη αέριων καυσίμων για την κίνηση αυτοκινήτων ,δεύτερον θα πρέπει να διαθέτει για τα εξαρτήματα που θα τοποθετήσει στο όχημα μας όλες τις εγκρίσεις τύπου έτσι ώστε μετά την μετατροπή μας , να μπορεί το αυτοκίνητο μας να περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο που περνάνε όλα τα υγραεριοκίνητα οχήματα. Άλλο ένα σημαντικό που πρέπει να απαιτήσουμε από τον εγκαταστάτη είναι να δούμε ένα αυτοκίνητο που έχει μετατρέψει.Δεν χρειάζεται υψηλές τεχνικές γνώσεις για να καταλάβουμε ότι ένα αυτοκίνητο έχει μετατραπεί βάση τους κανόνες ασφαλείας.
Τελικά συμφέρει η εγκατάσταση υγραερίου στα αυτοκίνητα?
Ναι συμφέρει!! Με την σημερινή τιμή της βενζίνης να ανεβαίνει συνέχεια (1.67) και την τιμή του υγραερίου να διαμορφώνεται σήμερα στο 0.89 κάποιος ο οποίος κάνει καθημερινά πολλά χιλιόμετρα , εξοικονομεί γύρω 50 %
Αρκετές φορές αυτός που θέλει να μετατρέψει το αυτοκίνητο του σε υγραέριο έρχεται αντιμέτωπος με πολλά ερωτήματα όσο αφορά την ασφάλεια αλλά και το πραγματικό κέρδος της μετατροπής αυτής.
Σε πολλές περιπτώσεις μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορεί να αποθαρρύνει τον καταναλωτή στο να μετατρέψει το αυτοκίνητο του αφού σε πολλές περιπτώσεις αναφέρονται προβλήματα σε εγκαταστάσεις.Αυτά τα προβλήματα όμως προέρχονται από ανειδίκευτους εγκαταστάτες οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τον τομέα αυτό.Έχουμε συναντήσει εγκαταστάσεις οι οποίες δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας που διέπουν τις εγκαταστάσεις υγραεριοκίνησης ,δεξαμένες οι οποίες είναι πλημμελώς στερεωμένες έως και καθόλου στο όχημα , καλωδιώσεις χωρίς καμία μόνωση και αυτοκίνητα τα οποία είναι εντελώς αρρύθμιστα με συνέπεια να προκληθούν σοβαρές βλάβες στον κινητήρα.
Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποφευχθούν εάν ο ιδιοκτήτης του οχήματος εμπιστευτεί το αυτοκίνητο του σε κάποιον ειδικό.
Πως μπορεί να κρίνει εάν είναι κάποιος ειδικός ? Θα πρέπει καταρχάς ο εγκαταστάτης να έχει άδεια τεχνίτη αέριων καυσίμων για την κίνηση αυτοκινήτων ,δεύτερον θα πρέπει να διαθέτει για τα εξαρτήματα που θα τοποθετήσει στο όχημα μας όλες τις εγκρίσεις τύπου έτσι ώστε μετά την μετατροπή μας , να μπορεί το αυτοκίνητο μας να περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο που περνάνε όλα τα υγραεριοκίνητα οχήματα. Άλλο ένα σημαντικό που πρέπει να απαιτήσουμε από τον εγκαταστάτη είναι να δούμε ένα αυτοκίνητο που έχει μετατρέψει.Δεν χρειάζεται υψηλές τεχνικές γνώσεις για να καταλάβουμε ότι ένα αυτοκίνητο έχει μετατραπεί βάση τους κανόνες ασφαλείας.
Τελικά συμφέρει η εγκατάσταση υγραερίου στα αυτοκίνητα?
Ναι συμφέρει!! Με την σημερινή τιμή της βενζίνης να ανεβαίνει συνέχεια (1.67) και την τιμή του υγραερίου να διαμορφώνεται σήμερα στο 0.89 κάποιος ο οποίος κάνει καθημερινά πολλά χιλιόμετρα , εξοικονομεί γύρω 50 %
Εχω εδώ και ένα χρόνο αέριο, και έχουν βάλει και όλοι μου οι φίλοι, δεν είναι σε καμία περίπτωση 50% η μείωση, καθώς έχει 30% μεγαλύτερη καταναλωση, που οφείλεται στο ότι το άεριο έχει μικρότερη θερμογώνο δύναμη απο την βενζίνη, δηλαδή ενα λίτρο αερίου έχει λιγότερη ενεργεια από ενα λίτρο βενζύνης, άρα για την ίδια διαδρομή χρειαζόμαστε περισσότερα χιλιόμετρα. Polo 2007 9Lt/100km! Αλλά και πάλι συμφέρι + δεν έχω κανένα πρόβλημα ακόμη!
ΑπάντησηΔιαγραφή30% μεγαλύτερη κατανάλωση? Στο δικό μου Nissan Primera 2005 10% το πολύ ,δηλαδή από περίπου 10lt κατανάλωση με βενζίνη ανά 100km με το υγραέριο έχω φτάσει στα 11 λίτρα /100km με υγραέριο , χωρίς κανένα πρόβλημα εδώ και 60.000κμ. Μάλλον θέμα ρύθμισής θα είναι!! Συμφωνώ συμφέρει υγραέριο = οικονομία (αυτη την εποχή όλοι την χρειάζονται) !!αρκεί πάντα να γίνει η εγκατάσταση σωστά.
ΑπάντησηΔιαγραφή